WYGODNE ZWROTY


Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza sklepem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem. Wydłużyliśmy ten termin do 30 dni.

Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient.


Instrukcja zwrotu towaru:

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 30 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia.

Zwrot w sklepie internetowym

Wypełnij elektroniczny formularz zwrotu zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy i nadaj paczkę. W przypadku braku chęci skorzystania z elektronicznej formy odstąpienia od umowy oraz zwrotu, prześlij nam jednoznaczne oświadczenie (np. poprzez przesłanie na adres kontakt@eldoradomarket.pl maila) z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie produkty życzysz sobie zwrócić, następnie zwróć do nas produkty.


Zwrot w magazynie stacjonarnym

Prześlij nam jednoznaczne oświadczenie (np. poprzez przesłanie na adres kontakt@eldoradomarket.pl maila) z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie produkty życzysz sobie zwrócić.


Po otrzymaniu od Ciebie formularza zwrotu / oświadczenia o odstąpieniu od umowy prześlemy je do magazynu stacjonarnego i poinformujemy Cię o szczegółach dotyczących zwrotu towarów. Wówczas udaj się do sklepu Eldoradomarket.pl z z dowodem zakupu aby dokonać zwrotu towarów. Sugerujemy wcześniej skontaktować się ze sklepem Eldoradomarket.pl w celu ustalenia terminu zwrotu. 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów.


W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży i zamiarze zwrócenia zamówionych produktów, należy zwrócić je na poniższy adres:
       
Adres wysyłki zwrotów

Towar należy zwrócić przesyłając go wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży (elektronicznie lub tradycyjne pismo) na niżej podany adres:

Intuit Way Sp. z o.o.

(Eldoradomarket.pl)

ul. Ślósarczyka 48a

30-898 Kraków

Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. 


Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.


Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny złożą Państwo inną dyspozycję. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.

REKLAMACJE


W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wytycznymi:

Zgłoszenie reklamacji można dokonać elektronicznie poprzez wysłanie na nasz adres reklamacje@eldoradomarket.pl wiadomości e-mail zawierającej dokładny opis reklamowanego produktu wraz z jego zdjęciami. Po uznaniu przez Sprzedawcę Państwa reklamacji, należy skorzystać z formularza zwrotu i odesłać do Sprzedawcy produkt wybierając najtańszą z dostępnych metod wysyłki. Zwracany produkt należy dobrze zabezpieczyć aby nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu. Za bezpieczeństwo zwracanego produktu odpowiadają Klient/kupujący.

W przypadku braku chęci skorzystania z elektronicznej formy reklamacji oraz zwrotu, należy wysłać do nas na poniższy adres reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym lub oświadczeniem o składanej reklamacji, wybierając najtańszą dostępną metodę wysyłki:


Eldoradomarket.pl – REKLAMACJE

Intuit Way Sp. z o.o.

(Eldoradomarket.pl)

ul. Ślósarczyka 48a

30-898 Kraków

Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia otrzymania reklamacji i reklamowanych produktów. O naszej decyzji zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.

Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.



Legenda:
* dotyczy Klientów, będących konsumentami

Śledź nas na Facebooku

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć